Unlock_time2_by_captainziggypop_large

Hvor blev det af mit behov for tidsfordriv
Jeg undskylder med humørsvingninger og pligter
Men når ingen ser, smiler jeg bare en lille smule igen
Kun for mig selv
Jeg tager mig selv i det og slår mig over fingrene
Smiler over det
Kun for at glemme den egentlige grund
Den lykke der skræmmer mig fra hvid og sans
Den lykke som nu står nedskrevet foran mig
2 gange
Alt for meget ærlighed jeg kan slet ikke få vejret
Flygter ind i mit tv hvor alting ender godt
Her ude har jeg intet sikkerhedsnet
Og det ved jeg
Ikke tror – ved
For jeg har ramt jorden før
Og skønt jeg har tilgivet mig selv er det ikke glemt
For brændt barn skyr ilden
Og for en stund er jeg et barn igen
Badet i omsorg smider jeg ansvaret fra mig
Og prøver at lade mine fingre i ro
Men det kan jeg ikke og det er derfor jeg skriver nu
Bare for at få et pusterum indtil siden er skrevet ud
Og det er den nu
Så nu er jeg din
igen

No comments:

Post a Comment