Carrie

Når jeg mangler inspiration vender jeg altid tilbage til Carries uendelige variationer af outfits. Her er nogle af mine yndlings som altid inspirerer mig.
Et perfekt eksempel på hvor fantastisk det kan være at bruge for mange perlekæder. More is more. Hun har virkerlig også en perfekt knold, det kan altså betale sig lige at bruge 5 min. ekstra på håret hvis man kan se sådan ud af det.


Har altid haft svært ved at håndtere blomstreprint fordi jeg altid kommer til at se for sød og romantisk ud. Carrie kører sexet hår og et anderledes bælte for at bryde det.


Pelsen gør bare noget helt specielt. Jeg tør aldrig, men det er så meget det værd.


Og endelig, når man er på vej til fest og føler sig over-dressed i min sorte kjole og måske en perlekæde, så husker jeg denne kjole i en million lag. Den er så overdressed som det bliver, så jeg er nok ikke så fin som jeg tror.


No comments:

Post a Comment