Turn back time





Så er jeg kommet til Odense igen, og hvor vil jeg bare tilbage til København! Har haft en rigtig god ferie, men også en smule stresset. Har haft aftaler alle dage og rejst rundt. I fredags var Mia og jeg endelig sammen igen, hvor vi fik tid til at snakke om bloggen her og alle de andre ting der sker omkring os. Om aftenen mødtes vi med nogle venner, kan være der kommer lidt billeder derfra senere.

Der skete også noget ret vildt. Vi kom gående midt på strøget da en dame tog fat i mig og spurgte om jeg kendte Abercrombie and Fitch for de var ved at åbne en butik inde på strøget og du skulle bruge nogle ansigter for det, eller noget i den retning. Senere blev jeg ringet op og spurgt om jeg kunne komme ind til dem fredag den 29. kl. 4 til et interview. Ved ikke helt hvad det går ud på, men det finder jeg vel ud af på fredag.

No comments:

Post a Comment